EVOhoreca, furnizor de soluții de amenajări pentru HoReCa, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, în creștere de 33% față de anul precedent. Pentru 2023, compania estimează un avans al afacerilor cu 15%, prin extinderea proiectelor în zona de amenajări hoteluri.
“Am reușit să depășim rezultatele din 2019, cel mai bun an până la acel moment, punând un accent pe eficientizarea operațiunilor, prin investiții în logistică, în produse și dotarea echipelor de montaj cu mașini și utilaje noi”, a declarat Alin Trușcă, fondator și CEO al EVOhoreca.
Compania a investit anul trecut 100.000 de euro în mărirea spațiului de depozitare, extinderea stocurilor și portofoliului de produse.
Numărul de comenzi a crescut cu 18%, pe fondul contractării de proiecte premium, tendință pe care compania își propune să o continue și în 2023.
Totodată, valoarea medie a proiectelor a crescut cu 150%, de la un nivel de 6.000 de euro în 2019, la 15.000 de euro în 2022.
EVOhoreca are clienți în 12 țări din Europa, iar cele mai multe comenzi internaționale au venit din Germania, Franța, Marea Britanie și Spania.
Cititi articolul integral pe Forbes.ro, autor Carol Dan