Iti recomandam sa citesti cu atentie termenii si conditiile pentru utilizarea adecvata a website-ului nostru. Vizitarea si/sau comandarea produselor acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. EVO LOGISTICS S.R.L., proprietara a marcilor EVOhoreca, Studio32, TruEvents, Juko isi rezerva dreptul de a modifica aceste prevederi in acord cu dispozitiile legale, pentru a servi mai bine raportului juridic dintre distribuitor si utilizatori, fara o notificare prealabila. Utilizatorii vor avea permanent acces la termenii si conditiile de utilizare ale site-ului, accesand pagina "Termeni si conditii", in orice moment.
Relatia dintre parti este reglementata de urmatoarele acte normative:
- OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor cu modificarile si completarile ulterioare.
- OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Legea 365/2002 privind comertul electronic, cu modificarile si completarile ulterioare.
1 DEFINITII SI TERMENI
2 DOCUMENTE
3 POLITICA DE VANZARE ONLINE
4 INREGISTRAREA CA UTILIZATOR
5 COMANDA - cum cumpar, politica de pret, modalitati de plata, comenzi minime)
6 LIVRAREA/PREDAREA PRODUSELOR– termen de livrare, transport, receptie produse, depozitare
7 GARANTIA PRODUSELOR
8 COMUNICATE COMERCIALE
9 CONFIDENTIALITATE
10 TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
11 RASPUNDERE
12 DREPTUL DE RETRAGERE/POLITICA DE RETUR
13 DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI):
14 FORTA MAJORA
15 PUBLICITATEA
16 POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR
17 FRAUDA
18 LEGISLATIA APLICABILA
1. DEFINIȚII ȘI TERMENI:
Vanzator: SC EVO LOGISTICS S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul in Sos. Chitilei, nr 177A, Sect.1, Bucuresti, Romania, societate inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J40/2659/2008, avand cod unic de inregistrare R0 23302121.
EVOhoreca/Studio32/TruEvents/JUKO: sunt marci inregistrate ale SC EVO LOGISTICS S.R.L..
Cumparator: poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre EVO LOGISTICS S.R.L..
Utilizator: orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Continut: orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, precum si toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic.
Cont: sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Bunuri si Servicii: orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste bunuri si servicii si sa faca plata acestora.
Pretul: Preturile produselor sunt exprimate in RON, iar TVA-ul este inclus in pretul afisat.
Contract: reprezinta Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi. Contractul se poate incheia si la distanta, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Comunicari Comerciale: mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Drepturi de proprietate intelectuala: toate drepturile imateriale cum ar fi informatii, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Document: prezentul act denumit Termene si Conditii.
Tranzactie: incasarea sau rambursarea catre Cumparator a unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu.
Termeni si Conditii: www.evohoreca.ro este un serviciu e-commerce care ofera utilizatorilor sai posibilitatea de a intra in posesia produselor afisate. Achizitia produselor se face pe baza comenzilor primite prin telefon ori prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul www.evohoreca.ro, Cumparatorul este de acord cu prezentul document Termeni si Conditii.
2. DOCUMENTE:
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Raspunsul automat primit prin email de catre Cumparator dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Ulterior, Clientul va fi contactat telefonic sau prin email pentru a fi informat cu privire la disponibilitatea produsului si alte detalii, cum ar fi termenul de livrare si finisajele disponibile.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator pentru Bunurile achizitionate.
Daca Vanzatorul confirma Comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a informatiilor cuprinse in prezentul document Termeni si Conditii.
Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. O comanda neconfirmata nu are valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii proforme, facturii fiscale ori platii avansului, dupa caz.Informarea despre emiterea facturilor se face electronic (e-mail). La momentul transmiterii facturii proforme la adresa electronica de corespondenta, Cumparatorul va primi si documentul"Termeni si Conditii". Plata avansului aferent facturii proforme confirma Comanda si luarea la cunostinta cu privire la prevederile prezentului document. .
Documentul "Termenii si conditii" va sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia, precum si documentele de receptie.
3. POLITICA DE VANZARE ONLINE:
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza activitatii acestuia pe Site, acesta ar putea prejudicia in vreun fel EVO LOGISTICS S.R.L..
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a opera oricand, orice modificari asupra preturilor si datelor tehnice prezente pe site-ul www.EVOhoreca.ro, fara o instiintare prealabila. Datele tehnice prezente pe site-ul www.EVOhoreca.ro au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala. Fotografiile de pe site-ul www.EVOhoreca.ro au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs. Daca un produs oferit de EVO LOGISTICS S.R.L. este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat, in scris sau verbal (agresiv, licentios etc.), au in istoricul comenzilor livrari refuzate sau folosesc in mod abuziv dreptul de retur in 14 zile.
4. INREGISTRAREA CA UTILIZATOR:
Site-ul www.EVOhoreca.ro poate fi accesat in mod gratuit, iar simpla navigare in paginile acestuia nu este conditionata de inregistrarea ca utilizator (crearea unui cont de utilizator pe Site). Pentru a beneficia insa de anumite servicii oferite de Site, precum achizitionarea produselor oferite de acesta, primirea newsletterului www.evohoreca.ro sau verificarea situatiei unor comenzi proprii, va trebui sa va inregistrati ca utilizator (sa va creati un cont de utilizator pe Site). Inregistrarea ca utilizator presupune acceptarea prealabila de catre dvs. a Termenilor si Conditiilor de utilizare a www.EVOhoreca.ro si a Politicii de Confidentialitate a acestuia. Aceste reglementari constituie baza contractuala a raporturilor dintre utilizatori si Societate.
Intrucat prevederile Termenilor si Conditiilor de utilizare si ai Politicii de Confidentialitate pot fi modificate, va rugam sa le revedeti periodic. In conditiile in care nu veti mai fi de acord cu prevederile acestora, va rugam sa nu mai accesati/folositi serviciile www.evohoreca.ro.
Daca folositi acest Site, sunteti responsabili cu privire la pastrarea confidentialitatii datelor de acces in contul dvs. de utilizator, creat pe Site si sunteti de acord sa va asumati responsabilitatea pentru toate activitatile efectuate din contul dvs. de utilizator, creat pe Site.www.EVOhoreca.ro poate vinde produse pentru copii sub 16 (saisprezece) ani, dar le vinde adultilor, care sunt autorizati sa efectueze plati online cu cardul sau prin orice alta metoda de plata acceptata de www.EVOhoreca.ro. Daca aveti mai putin de 16 (saisprezece) ani, puteti achizitiona produsele www.EVOhoreca.ro numai cu ajutorul unui parinte sau tutore.
www.evohoreca.ro isi rezerva dreptul de a inchide conturi de utilizatori, de a modifica sau elimina texte, imagini, hyperlinkuri, sau de a refuza vanzarea de produse, la propria sa discretie.
Prin inregistrarea ca utilizator al www.evohoreca.ro va vom solicita o serie de date personale, precum numele si prenumele, adresa de email, data nasterii dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea dvs. ca utilizator al serviciului www.EVOhoreca.ro. De asemenea, pentru a va abona la newsletterul sau alertele www.EVOhoreca.ro va trebui sa ne comunicati o adresa de e-mail valida precum si alte date legate de dvs. Va rugam sa accesati pagina in care va este prezentata Politica de Confidentialitate pentru a va informa cu privire la informatiile colectate de www.EVOhoreca.ro, cu privire la modul in care sunt folosite acestea, precum si la drepturile cu privire la protejarea intimitatii dvs.
5. COMANDA:
Cum cumpar:
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- produsul/produsele nu mai este/sunt disponibile;
- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
Politica de pret:
Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe www.EVOhoreca.ro reprezinta preturile finale de cumparare, sunt exprimate in RON si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 19%, valabila in Romania). Preturile finale de cumparare pot fi preturi sugerate de catre producatori sau furnizori, sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Preturile finale de cumparare pot sa nu reprezinte cele mai competitive preturi de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumita perioada.
Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta Cumparatorul.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda.
Preturile unitare sunt negociabile pentru cantitati mari. Produsele aflate la promotie au deja un pret special si pot sa nu mai faca obiectul unei negocieri ulterioare. Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.
Pentru produsele care nu se afla in stoc se percepe un avans de 50% din valoarea comenzii. Diferenta se achita cu numerar la receptia produselor, inainte de incarcare, sau prin ordin bancar inainte de expedierea marfii. Modalitatea se stabileste la plasarea comenzii.
Metode de plata:
Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata:
- la sediul nostru cu numerar sau cu cardul (POS);
- transfer bancar/ordin de plata - livrarea marfii se va face dupa intrarea intregii sume in contul EVO LOGISTICS S.R.L.)
- numerar la livrare - daca optati pentru aceasta varianta in afara Bucurestiului, va fi necesar sa achitati valoarea returului catre sediul nostru, adica 1% din valoarea rambursului fara TVA.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de EVO LOGISTICS S.R.L., precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, in format electronic sau tiparit.
Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, mesajul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul EVO LOGISTICS.R.L., nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.
Facturile fiscale emise de Vanzator sunt considerate ca fiind acceptate la plata in mod expres, prin semnare si/sau stampilare de catre orice reprezentant sau prepus al Cumparatorului si/sau tacit, daca in termen de 5 zile calendaristice de la primirea facturii pe email, Cumparatorul nu formuleaza nicio obiectie impotriva facturii emise si counicate de catre Vanzator.
Comenzile minime pentru produsele custom sau la comanda (care nu se afla in stoc) sunt: mese- 4 buc., blaturi de masa-4 buc., scaune-4 buc., fotolii-4 buc., tabureti- =8 buc., canapele-2 buc si nu mai putin de 500 RON, sau in functie de ambalarea produselor livrate de producator, atunci cand se face in multiplu de x produse in cutie (ex. 4 scaune in cutie).
6. LIVRAREA/PREDAREA PRODUSELOR– termene de livrare, transport, receptie produse, depozitare:, penalitati
Termene de livrare:
Termenul de executie pentru produsele care nu se afla in stoc este de 1-6 saptamani, in functie de materialele alese, complexitatea modelelor si de comenzile aflate pe flux in productie la momentul plasarii comenzii. Temenul exact se va stabili impreuna cu reprezentantul de vanzari si va curge din momentul platii avansului si data comunicarii de catre Client/Cumparator a tuturor informatiilor legate de produs.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Clientul/Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Clientul/Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate sau incomplete legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a Comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare. Termenul de finalizare, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de maxim 30 de zile lucratoare de la plasarea comenzii.
Transport:
- In Bucuresti si Ilfov: este GRATUIT, indiferent de valoarea comenzii.
- In alte localitati: la cererea Cumparatorului asiguram transportul contra cost, sau gratuit daca valoarea comenzii depaseste 25.000 lei TVA inclus. Costurile suplimentare de transport (taxa de drum, taxa tansport pe apa, etc.) vor fi refacturate catre client si achitate de acesta.
- Transportul gratuit se asigura pana la intrarea in imobil (bloc, cladire de birouri, casa la curte, etc.).
Oferim, contra cost, servicii de manipulare pana in interiorul imobilului si montaj al produselor. EVOhoreca isi rezerva dreptul de a cauta cea mai buna varianta pentru transport, chiar daca aceasta presupune sa livreze comanda maitarziu decat doreste Clientul/Cumparatorul, cat timp livrarea se va face in termenul specificat in comanda. O comanda nu se va livra partial. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita, iar Vanzatorul accepta livrarea in doua sau mai multe transe, doar primul transport se va asigura gratuit. Transportul gratuit se realizeaza in intervalele de timp disponibile pentru masinile EVO LOGISTICS S.R.L..
Vanzatorul poate asigura, la solicitarea expresa a Clientului/Cumparatorului, servicii constand in descarcarea, instalarea, montajul produselor. Aceste servicii vor fi negociate direct intre Vanzator si Client/Cumparator in ceea ce priveste pretul, conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.
Receptia produselor:
Se face dupa ce marfa a fost achitata integral, inainte de descarcare, in baza unui proces verbal de predare-primire, moment in care se face transferul de responsabilitate de la Vanzator la Client/Cumparator.
Clientul/Cumparatorul are obligatia sa asigure accesul liber si nestingherit de obstacole de orice natura catre locul de destinatie al mobilierului. Acesta isi asuma riscurile generate de conditiile de livrare incepand cu intrarea in imobilul de destinatie.
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile prin masini proprii, transportatori parteneri sau curieri catre Cumparator, sau sa le predea direct de la punctul de lucru inregistrat in Bucuresti, sos. Chitilei 177A, sector 1. Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 25000 lei care contin produse vandute si livrate de EVOhoreca se stabileste de comun acord si se comunica Cumparatorului inainte de activarea comenzii. Tarfiul difera in functie de volumul marfurilor si distanta.
Pentru a ridica produse achitate cu cardul sau cu OP, este necesar un act de actul de identitate pentru Persoanele fizice. Pentru persoanele juridice este necesara si o imputernicire/delegatie nominala din partea Clientul/Cumparatorului.
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Client/Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii directe catre Client/Cumparator sau catre societatea de curierat/transport cu care Vanzatorul colaboreaza.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare in format tiparit sau pe email. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei. Livrarile efectuate in afara teritoriului Romaniei, se fac numai dupa achitarea integrala a marfurilor ce urmeaza a fi expediate. Transportul se va efectua cu transportatori parteneri, marfurile fiind asigurate prin CMR.
La momentul predării marfurilor, se va încheia un proces-verbal de receptie semnat de ambele părti, care va face atesta starea bunului livrat. Semnarea procesului-verbal de către Client/Cumpărător făra ca acesta să facă vreo obiectiune cu privire la starea produsului, îl exenorează pe Vânzător de orice răspundere pentru viciile aparente. Semnătura de primire fara alte mentiuni certifică faptul ca produsele au fost receptionate in stare conforma.
Refuzul nejustificat al cumpărătorului de a semna procesul-verbal de receptie, dă dreptul Vânzătorului de încheia singur acest document. În aceasată ipoteză, procesul-verbal va fi comunicat Clientului/Cumpărătorului la sediul/domiciliul sau resedinta sau prin postă, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Cumpărătorul va avea dreptul de a contesta în scris procesul-verbal în termen de 5 zile de la data primirii sale. Eventuala contestatíe va fi transmisă Vânzătorului la sediul său, prin postă, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. În cazul în care nu va contesta procesul-verbal în termenul mentionat, Cumpărătorul va accepta tacit toate mentiunile din cuprinsul său, acestea fiindu-i pe deplin opozabile.
Depozitarea produselor:
In cazul in care Clientul/Cumparatorul nu are unde sa primeasca marfa sau are un alt motiv pentru care nu doreste sa primeasca produsele in termenul agreat, desi aceasta este pregatita de livrare, se vor calcula costurile de depozitare incepand cu a treia zi calendaristica de la termenul de livrare agreat sau de la data informarii ca produsele sunt pregatite de expediere, dar nu mai devreme de temenul de livrare negociat. Pretul pentru depozitare este de 5 euro+TVA/mp/zi si se calculeaza la suprafata ocupata in conditii optime de pastrare si stivuire, astfel incat sa nu fie afectata integritatea produselor. Marfa va fi programata pentru livrare ulterior achitarii tuturor facturilor restante emise catre Client/Cumparator.
Penalitati:
Pentru nelivrarea la timp, potrivit clauzelor contractuale, Vanzatorul va plati Clientului/Cumparatorului penalitati de intarziere in valoare de 0,1 % pe zi calculate din valoarea marfurilor nelivrate. Acestea vor fi aplicate incepand cu a 7-a zi de intarziere, dar se vor calcula de la data expirarii termenului de livrare si nu sunt limitate in intinderea lor de cuantumul total de plata. Nu vor fi calculate penalitati de intarziere datorate oricaror intarzieri cauzate de eventualele remedieri ce se vor impune a fi realizate ulterior livrarii si care au fost in prealabil consemnate in Procesul verbal de receptie. Vanzatorul este exonerat de plata oricaror penalitati in cazul in care nerespectarea termenului de livrarea sau montare al produselor se datoreaza unor cauze exterioare vointei sale si imputabile Clientului/Cumparatorului.
Pentru neplata la timp, potrivit clauzelor contractuale, Clientul/Cumparatorul va plati Vanzatorului penalitati de intarziere in valoare de 0,1 % pe zi calculate din valoarea sumei restante. Acestea vor fi aplicate incepand cu a 7-a zi de intarziere dar se vor calcula de la data expirarii termenului de plata si nu sunt limitate in intinderea lor de cuantumul total de plata. Pentru marfurile neachitate si neridicate timp de 30 de zile de la termenul de livrare, si pentru care Clientul/Cumparatorul nu a trimis in scris o Comunicare expresa de acceptare a pretului pentru depozitare in spatiile EVO LOGISTICS S.R.L., i se va trimite o Informare de anulare a comenzii. In cazul in care, in termen de 5 zile de la aceasta Informare, Clientul/Cumparatorul nu raspunde si nu achita integral restantele pana la acea data, se va considera ca isi da acceptul in mod tacit pentru anularea Comenzii si pierderea avansului achitat.
7. GARANTIA PRODUSELOR:
Garantia produselor comandate este de 2-10 ani si este specificata pentru fiecare produs in parte, conform conditiilor generale de garantie prezentate in Certificatul de Garantie ce insoteste factura si marfa la livrare.
Toate Bunurile comercializate de catre EVO LOGISTICS S.R.L.., beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Eventualele probleme de fabricatie pot fi semnalate la receptia produselor sau in maxim 24 de ore de la livrare pentru posibile vicii ascunse, neobservate la receptie.
Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la centrul de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa clienti@EVOhoreca.ro.
Reclamatiile se vor trimite in scris la adresa clienti@EVOhoreca.ro si veti primi un raspuns de confirmare in maxim 2 zile lucratoare de la inregistrare. Termenul de raspuns este de aproximativ 5 zile lucratoare insa, in cazul reclamatiilor cu o complexitate mare, va vom informa in scris cu privire la termenul de solutionare. Termenul de solutionare este de maxim 15 zile de la data Reclamatiei scrise. Reclamatia trebuie sa contina numarul facturii, denumirea produsului reclamat, cantitatea afectata, precum si foto/video din care sa reiasa defectiunile.
Pentru cazurile in care Cumparatorul solicita o solutie, dar nu doreste sa trimita produsul la unitatea de service, Constatarea se va face in urma pozelor si detaliilor transmise de Cumparator odata cu Reclamatia. Orice alte defectiuni neincluse in reclamatie si comunicate ulterior, pot afecta termenul si modalitatea de solutionare. In cazul in care produsele nu pot fi expediate la unitatea de service sau Cumparatorul solicta acest lucru in mod expres, termenul de solutionare poate fi afectat, iar costurile deplasarii echipei EVO LOGISTICS S.R.L. vor fi suportate de catre Cumparator.
8. COMUNICARI COMERCIALE:
Prin adaugarea de Bunuri in sectiunea din Cont “Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”, la recomandari de Bunuri similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”, la existenta Bunurilor in sectiunea “Cosul meu” si disponibilitate stoc Bunuri.
In urma achizitionarii unui Bun, Vanzatorul va transmite Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la sugestii de Bunuri sau Servicii recomandat a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.
De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetarii de piata si al sondajelor de opinie nu vor fi utilizate de noi in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi associate cu identitatea dvs., transmise catre terti si nici nu vor fi publicate.
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, in orice moment, dupa cum urmeaza:
- prin modificarea setarilor din Cont
- prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator sau
- prin contactarea Vanzatorului.
- Renuntarea la primirea Comunicarilor Comerciale nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
9. CONFIDENTIALITATE:
Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand dar fara a limita Comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Societatea va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. EVOhoreca.ro nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
Recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe website-ul EVOhoreca.ro sau pe alte pagini de socializare tip Facebook, Instagram:
Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de continut; trimite sugestii, idei, pune intrebari, propune articole sau, alte tipuri de materiale, atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu incalca dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietatii intelectuale; nu contine virusi informatici, comunicari comerciale, politice, care instiga la ura sau intoleranta pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuala, mesaje colective sau alte forme de spam. In vederea postarii de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut, nu puteti folosi adrese de e-mail sau identitati false. www.EVOhoreca.ro isi rezerva dreptul, dar nu are obligatia de a elimina sau edita toate tipurile de continut postate de catre utilizatori si nu are obligatia de a revedea periodic acest continut. Odata cu postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe www.EVOhoreca.ro, transmiteti, in afara cazurilor in care Societatea indica altfel, drepturile de proprietate intelectuala, in mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Societatea are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de catre utilizatori, prin orice mijloc de comunicare in masa, din orice tara. Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe www.EVOhoreca.ro, cedati dreptul Societatii de a folosi numele dvs. in relatie cu materialele postate; garantati ca detineti sau controlati intr-o alta forma, dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le postati; ca materialele postate nu violeaza nici una dintre conditiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicarilor si alte forme de continut din partea utilizatorilor, ale www.evohoreca.ro.
www.evohoreca.ro are dreptul, dar nu obligatia de a monitoriza, edita sau sterge, orice tip de continut sau activitati ale utilizatorilor pe Site. www.evohoreca.ro nu este responsabil si nu isi asuma responsabilitatea pentru nici unul dintre materialele postate de catre alte terte parti pe Site. www.evohoreca.ro are dreptul de a nu publica toate comentariile si articolele propuse de catre utilizatori.
10. TRANSFERUL DREPTULUI DE PROPRIETATE SI AL RISCURILOR:
Pana la achitarea integrala a a pre?ului produselor ce fac obiectul prezentului contract, Vanzatorul este proprietarul de drept al acestora. Astfel, în cazul în care pretul nu se achită după momentul realizării predării, Vanzatorul va avea dreptul să reintre în posesia lor, indiferent de locatia unde au fost acestea montate sau livrate.
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate, decat daca exista un document constatator incheiat la momentul livrarii intre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.
Riscul peirii fortuite a produselor se va transfera de la Vânzător la Cumpărător la momentul predării lor către acesta din urmă.
11. RASPUNDERE:
Utilizarea website-ului ww.evohoreca.ro se face pe propriul risc. Acest website este oferit astfel cum este disponibil, fara reprezentari si garantii (spre exemplu disponibilitate, acuratete sau forma completa), EVO LOGISTICS S.R.L. limitandu-si raspunderea fata de oricare si toate cele mai sus mentionate.
Accesand website-ul, sunteti de acord cu Limitarea Raspunderii. Daca nu sunteti de acord cu termenii si conditiile din aceasta sectiune, va solicitam sa incetati utilizarea website-ului.
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
În cazul în care cumpărătorul nu îsi execută obligatia de plată a restului de pret, în conditiile pct. sus-mentionat, Vânzătorul are dreptul de a alege între:
- a continua executarea contractului si livrarea produselor urmând ca restul de pret să fie achitat ulterior sau obtinut prin executare silită;
- a nu preda produsele, invocând execeptia de neexecutare a contractului de către cumpărător.
În acest ultim caz, Cumpărătorul are obligatia de a achita cheltuielile de depozitare a produselor pentru perioada ulterioară momentului la care ar fi trebuit efectuată livrarea, cheltuieli stabilite potrivit art 6.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de EVO LOGISTICS S.R.L. oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare, nu poate depasi valoarea sumei incasate de EVO LOGISTICS S.R.L. pentru bunurile din Comanda.
12. DREPTUL DE RETRAGERE
Conform OUG 34/2014,
persoanele fizice beneficiaza de dreptul de retragere dintr-un contract incheiat la distanta (returul produselor):
Cumparatorul persoana fizica se poate retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat
cele legate de livrare, în termen de 14 zile calendaristice de la receptie. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Clientul/Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care Clientul/Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa https://www.EVOhoreca.ro/article—politica-de-retur--1908.html sau poate trimite o cerere la adresa de email EVOhoreca@gmail.ro, ori prin posta, la adresa sos. Chitilei 177A, sector 1, Bucuresti.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata prin virament bancar, indiferent de modalitatea in care s-a platit la vanzare, ulterior constatarii integritatii bunului/bunurilor returnat/returnate.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Returul ESTE posibil daca:
- ati comandat la distanta (online/ email/ telefonic);
- este un produs standard si din stoc (orice modificare a produsului standard va transforma produsul intr-unul personalizat);
- produsul este aceeasi stare in care a fost livrat (fara urme de utilizare si in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Returul NU ESTE posibil daca:
- ati comandat produsul in showroom sau in urma intalnirii cu agent de vanzari si l-ati vazut/testat inaintea cumpararii;
- produsul este executat la comanda sau adus in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans;
- produsul nu este insotit de toate accesoriile/piesele cu care a fost livrat (daca a fost însotit de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea);
- asupra produselor au fost efectuate interventii neautorizate;
- produsele sunt murdare sau prezinta urme de uzura sau folosire excesiva si sunt agatate, tocite, decolorate, ciobite, zgariate, lovite (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
Produsele cu precomanda care nu se afla in stoc si pentru care se percepe avans pentru activarea comenzii nu pot fi returnate, iar comenzile pot fi anulate numai in aceeasi zi cu data confirmarii platii. Ulterior acestei date, Comanda se considera activata la furnizor si nu se poate anula sau returna avansul achitat.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se returneaza toate, va rugam sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat.
Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Coletele returnate direct prin curier, fara notificare scrisa si confirmare din partea Vanzatorului nu vor fi posibile.
Clientul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.
In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Orice modificare a starii produsului sau deteriorarea ambalajului original a acestuia ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, daca EVO LOGISTICS S.R.L. alege sa accepte returul in aceasta forma.
Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate, in urma unei evaluari.
Obligatiile care revin SC EVO LOGISTICS S.R.L.:
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazul in care a primit alt produs decat cel comandat sau produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site.
Rambursarea sumelor se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de catre consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptionarea produselor. In cazul in care transportul a fost oferit cu titlu gratuit, in cazul returului, aceasta suma se va retine din valoarea ce trebuie rambursata pentru produse pentru retur.
Obligatiile care revin Clientului/Cumparatorului:
Clientul/Cumparatorul va transmite in scris la adresa clienti@EVOhoreca.ro renuntarea la cumparare in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Produsele sunt transmise catre SC EVO LOGISTICS S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract.
Clientul/Cumparatorul suporta costurile de returnare, exceptand cazul in care a primit alt produs decat cel comandat sau produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site.
Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Cumparatorul persoana juridica nu poate solicita retragerea dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: *Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16
- produsele modificate sau confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator, sau personalizate in mod clar;
- serviciile (asamblare, montare, deplasare suplimentara pentru consultanta/ proiectare sau orice alt serviciu prestat catre consumator);
- produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului)
- becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatori, kituri de iluminare;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (poze, schite, proiecte livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveste contractele la distanta si contractele în afara spatiilor comerciale urmatoarele:
contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
- furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- contractele în cazul carora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de întretinere;
- prestarea de servicii de transport de marfuri, închiriere de masini;
- contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Conciliere: Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru conciliere cu
Raluca Trusca, tel: 0731.127.027, E-mail sesizari: clienti@EVOhoreca.ro
13. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI):
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea EVO LOGISTICS S.R.L. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
Continutul si designul www.EVOhoreca.ro, precum si orice alt material avand legatura cu acesta trimis prin email sau facut cunoscut prin orice alta modalitate (exemplu: articole, design, descriere produse si orice alte materiale), apartin Vanzatorului si/sau colaboratorilor sai - acolo unde acest lucru este specificat in mod expres - (drept de autor) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Nu este perimisa utilizarea sau reproducerea materialelor afisate pe www.EVOhoreca.ro fara a detine o permisiune scrisa, prealabila din partea Societatii, aceste informatii sunt proprietatea exclusiva a EVO LOGISTICS caruia ii sunt rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
Este interzisa utilizarea de cadre (frames in sensul limbajului HTML) sau tehnici de incadrare (framing techniques in sensul limbajului HTML) pentru marci, logo-uri sau alte informatii protejate de legea copyrightului (inclusiv imagini, texte, interfete, formulare) ale www.EVOhoreca.ro fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea Societatii.
Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Evo, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al evo asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al EVO LOGISTICS.
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
Este permisa crearea limitata, revocabila si neexclusiva a hiperlinkurilor catre pagina de index a www.EVOhoreca.ro, atat timp cat aceasta actiune nu prezinta serviciul www.EVOhoreca.ro intr-o lumina falsa, inselatoare, derogatorie sau ofensiva. Nu puteti folosi logo-ul firmei sau alte proprietati grafice sau marci ca parte a hyperlinkurilor fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea EVO LOGISTICS S.R.L..
In cazul in care EVO LOGISTICS S.R.L. confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea EVO LOGISTICS S.R.L. pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
Reclamatii privind incalcarea legii referitoare la protejarea proprietatii intelectuale: www.EVOhoreca.ro respecta dreptul la proprietatea intelectuala a tertilor. Daca ati observat ca Site-ul contine informatii care incalca dreptul acestora la proprietate intelectuala, va rugam sa ne trimiteti o instiintare la adresa de email clienti@EVOhoreca.ro.
14. FORTA MAJORA:
www.evohoreca.ro, afiliatii si/sau in general furnizorii sai de produse ori servicii, nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa www.EVOhoreca.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare a echipamentului tehnic de la www.EVOhoreca.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele www.EVOhoreca.ro, erorile de operare, precum si cazurile de forta majora stipulate de legislatia romana in vigoare.
Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen si/sau in mod necorespunzator, total sau partial , a oricarei obligatii care ii revin in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor respective a fost cauzata de Forta Majora.
Partea care invoca Forta Majora este obligata sa notifice in scris cealalta parte asupra existentei unui asemenea caz intr-un termen de maxim 4 zile de la aparitia acestuia. Notificarea urmeaza a fi insotita de un Certificat emis de catre institutiile sau organele competente care sa ateste exactitatea evenimentelor invocate.
Partea care invoca Forta Majora se angajeaza sa depuna toate eforturile in vederea remedierii situatiei create si spre a limita consecintele privitoare la acest contract.
Toate termenele stabilite de catre parti prin prezentul contract se vor prelungi cu durata de timp in care se mentin circumstantele care au generat cazul de forta majora fara a antrena plata nici unei penalitati din partea partilor.
Daca cazul de Forta Majora invocat de catre una dintre parti se mentine pe o perioada de timp mai mare de 3 luni oricare dintre parti prezentul contract inceteaza de drept, partile urmand a-si onora in totalitate obligatiile ajunse exigibile pana la aceasta data.
15. PUBLICITATEA:
www.evohoreca.ro poate afisa, in paginile sale, reclame la produsele din oferta sa precum si la produse ori servicii apartinand tertilor. Prin utilizarea www.evohoreca.ro si prin acceptarea Termenilor si Conditiilor de utilizare ale acestuia si a Politicii de confidentialitate, va exprimati in mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicari cu caracter comercial.
16. POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR:
EVO LOGISTICS S.R.L. este operator de date cu caracter personal inscris la ANSCDCP cu nr. de inregistrare: 32278.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC EVO LOGISTICS S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Scopul colectării datelor este acela de desfasurare a unor activitati comerciale pentru care trebuie emise facturi, avize, precum si alte documente/operatiuni necesare procesarii comenzilor. Refuzul dvs. de a furniza datele personale determină anularea comenzii si nelivrarea produselor solicitate.
Toate datele personale pe care le furnizati catre SC EVO LOGISTICS S.R.L. in calitate de utilizator/vizitator beneficiaza de prelucrare numai in scopul oferirii in conditii optime a serviciilor asociate site-ului www.EVOhoreca.ro. Prin completarea formularului de inregistrare de pe www.EVOhoreca.ro, utilizatorul declara ca isi da, in mod expres si neechivoc, consimtamantul ca datele sale cu caracter personal sa fie prelucrate si folosite in viitor de catre administratorii www.EVOhoreca.ro in urmatoarele scopuri:
- Stabilirea contactului cu clientii;
- Prelucrarea comenzilor;
- Participarea la concursuri, promotii;
- Transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, contul de utilizator, etc);
- Transmiterea de oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea www.EVOhoreca.ro si a tertilor cu care www.EVOhoreca.ro are relatii de orice natura (inclusiv comerciale).
Compania SC EVO LOGISTICS S.R.L. va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe www.EVOhoreca.ro, privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite.
Datele colectate sunt cele completate de dvs in formularele de comanda din Cosul de cumparaturi si din pagina de Contact, sau comunicate prin email, telefonic, ori in showroom. Acestea sunt: Nume, Adresa e-mail, Telefon, Adresa de facturare, Adresa de livrare, Serie si Numar carte de identitate, IP-ul de pe care s-au trimis aceste formulare.
Informatiile solicitate in cazul platilor online intra sub incidenta conditiilor de utilizare a procesatorilor de plati, iar www.EVOhoreca.ro nu va solicita si nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării doar de catre operator şi sunt comunicate numai partenerilor nostri impreuna cu care producem si livram bunurile comandate, dar si, daca este cazul, autoritatilor de justitie si politie.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la SERVICIUL RELATII CLIENTI la adresa clienti@EVOhoreca.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.
Datele dumneavoastră NU vor fi transferate în alte state din strainatate.
Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.
Observaţie:
*orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu;
*orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
Masurile luate pentru asigurarea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal
Potrivit Ordinului 52/2002 privind masurile minime de siguranta cu privire la asigurarea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal, www.evohore.ro a implementat acest sistem de securitate:
Autentificarea utilizatorului se face printr-o conexiune securizata (SSL). Utilizatorii se conecteaza pe pagina de internet a siteului www.evohore.ro, utilizand nume utilizator si parole individuale.
Tipul de autentificare: SSH, Secure shel. Siteul este securizat cu certificat de securitate SLL (toate datele transmise sunt criptate) pentru ca datele dumneavoastra sa ramana in siguranta.
Colectarea datelor dumneavoastra se face pe interfata pagina de internet securizata SSL.
Executia copiilor de siguranta: se executa copii de siguranta parolate.
Computerele si terminalele de acces sisteme desktop cu sistem de operare windows/linux sunt protejate si parolate.
Fisierele de acces: Accesarea datelor personale de catre persoanele autorizate se logheaza in fisiere de log.
Sistemele de telecomunicatii: accesul la sistemele de telecomunicatii se realizeaza controlat de aplicatii / sisteme de tip firewall ;
Folosirea computerelor: Accesul sistemele de calculatoare se face numai pe baza de nume utilizator si parole individuale.
Imprimarea datelor: Imprimarea datelor nu se realizeaza decat de persoana autorizata, in cazuri cerute de lege.
Instruirea personalului: Personalul va lua la cunostinta politica de confidentialitate al Operatorului si intructiunile cu privile la confidentialitatea si procesul de prelucrare a datelor cu caracter personal, precum si masurile de siguranta cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Accesul la datele din server este permis numai operatorului si se face numai prin parola securizata.
Schimbarea periodica a parolelor de acces. Datele sunt stocate pe partitii parolate.
Acest site foloseste cookies. www.EVOhoreca.ro foloseste diverse tehnologii (module de tip cookie) pentru a colecta, stoca si prelucra informatii atunci cand accesati acest site. Cookie ("browser cookie" sau "HTTP cookie") este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care este stocat pe orice terminal cu acces la internet (computer, telefon mobil, tableta etc.) si este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome)."Cookie"-urile nu contin programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard drive-ul utilizatorului. Cookie-urile nu solicita informatii cu caracter personal si nu identifica personal utilizatorii de internet. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Acest site foloseste tehnologie de profilare anonima a traficului. Pentru a imbunatati experienta utilizatorilor sai, acest website foloseste mai multe tehnologii de profilare anonima a traficului web. In acest fel, interactiunile dvs de pe unele site-uri sunt colectate si analizate construindu-se un portret robot anonim ce poate fi utilizat la personalizarea mesajelor si reclamelor pe care le vedeti online. Tehnologiile utilizate provin de la Google, Facebook, AdRoll, Hotjar, ActivCampaign, Optimonk, DoubleClick, ScoreCard. Sistemul este 100% anonim si nu contine nici o informatie care va poate identifica personal.
DREPTURILE UTILIZATORILOR:
- dreptul la informare;
- dreptul de acces la date;
- dreptul de interventie asupra datelor prin trimiterea unui email la adresa de mail clienti@EVOhoreca.ro cu subiectul "Modificare / Stergere date personale"; orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;
- dreptul de opoziţie (persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări);
- dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate în baza unei prelucrări automate;
- dreptul de retragere a consimtământului;
- dreptul de a se adresa justiţiei;
- dreptul la portabilitatea datelor;
- dreptul de a depune o plângere la autoritatea natională de protectie a datelor personale.
Ca utilizator, va puteti exercita oricare din drepturile de mai sus printr-o cerere scrisa trimisa pe emailul clienti@EVOhoreca.ro la care ne obligam sa raspundem in cel mai scurt timp posibil. De asemenea in solicitare trebuie sa va identificati si sa mentionati exact felul de interventie asupra datelor.
Mentionam ca o persoana poate solicita accesul la date in mod gratuit o data pe an.
Ne rezervam dreptul sa percem taxe in scopul asigurarii dreptului la date daca solicitarea vine in mod excesiv repetitiv sau nefondat de la aceeasi persoana, deoarece aceste actiuni implica un volum considerabil de munca din partea operatorului.
17. FRAUDA:
Orice incercare de a accesa date personale ale altui utilizator sau de a altera/modifica continutul www.evohoreca.ro, de a afecta serverul pe care ruleaza site-ul, va fi considerata tentativa, societatea EVO LOGISTICS S.R.L. rezervandu-si dreptul de a formula plangerea penala.