SFATURI: Alegerea partenerului potrivit în amenajarea spațiilor publice de tip horeca

SFATURI: Alegerea partenerului potrivit în amenajarea spațiilor publice de tip horeca

Alegerea partenerului potrivit în amenajarea spațiilor publice de tip Horeca poate face diferența între succes și eșec. Fie că este vorba despre un restaurant, o cafenea sau un bar, amenajarea spațiului trebuie să fie una atractivă și confortabilă pentru clienți. Astfel, colaborarea cu un partener potrivit poate asigura crearea unei experiențe memorabile pentru clienți și o creștere a veniturilor pentru afacere.

În primul rând, este important să identificăm tipul de parteneriat potrivit pentru amenajarea spațiului. Acesta poate fi un designer de interioare, un arhitect sau un consultant specializat în amenajarea spațiilor Horeca. Fiecare opțiune are avantajele și dezavantajele sale, așa că este important să se ia în considerare nevoile specifice ale afacerii și să se ia o decizie în consecință.

Designerii de interioare sunt specializați în amenajarea spațiilor interioare și pot aduce idei inovatoare și estetice pentru a face ca spațiul să fie atractiv și confortabil. Aceștia pot fi utili în a crea o atmosferă plăcută și relaxantă pentru clienți, prin utilizarea culorilor, luminii, texturilor și a mobilierului potrivit. În plus, un designer de interioare poate oferi sfaturi în privința materialelor și finisajelor adecvate pentru un spațiu Horeca, pentru a face ca acesta să fie ușor de întreținut și de curățat.

Arhitecții sunt specializați în proiectarea și construcția clădirilor, iar în ceea ce privește amenajarea spațiilor Horeca, aceștia pot fi utili în a face ca spațiul să fie practic și eficient din punct de vedere al spațiului. Un arhitect poate oferi sfaturi în privința amplasării diferitelor zone ale unui spațiu Horeca, cum ar fi zona de bar sau zona de servire, pentru a optimiza fluxul de oameni și pentru a maximiza spațiul disponibil. De asemenea, un arhitect poate fi util în a oferi soluții creative pentru problemele de design sau de spațiu.

Consultanții specializați în amenajarea spațiilor Horeca pot fi utili în a oferi sfaturi în privința designului și a amplasării mobilierului, dar și în privința strategiilor de marketing și de afaceri. Aceștia pot oferi sfaturi în privința modului de a face ca spațiul să fie mai atractiv pentru clienți, cum ar fi crearea de zone tematice sau utilizarea de elemente de design inovatoare.

Înainte de a alege un partener pentru amenajarea spațiului Horeca, este important să se ia în considerare experiența și portofoliul acestuia. Este important să se aleagă un partener care a lucrat în trecut cu afaceri similare.

  • client

    Roxana Cristea - Director Achizitii Restaurant Casa Doina Restaurant Casa Doina, Bucuresti

    quot "O relatie fondata pe colaborare in care toti ne-am impartit indatoririle, fiecare in dreptul lui, cu multa deschidere si flexibilitate, iar rezultatul a fost conform asteptarilor.
    Dincolo de partea estetica am apreciat faptul ca v-ati pus in locul clientului si ati facut recomandarile asa cum ati fi facut-o pentru voi.
    Omenii din echipa care a efectuat livrarea si montajul produselor au fost operativi.
    Cu siguranta am recomanda EVOhoreca, deoarece am fost satisfacuti de:
    -rapiditatea cu care ati venit in intampinarea cerintelor noaste;
    -varietatea de optiuni atat pentru barul exterior cat si pentru mobilier;
    -satisfacerea clientului fara a spune NU SE POATE;
    -rapiditatea livrarii echipamentelor achizitionate."
  • client

    Christa Udrea, Executive Housekeeper - Grand Hotel Le Meridien - Nuremberg, Germania Grand Hotel Le Meridien Nurember Germania

    quot "Competenta, calitate, corectitudine, profesionalism, preturi accesibile! Deci o caracterizare pozitiva!
    Ma bucur ca am avut ocazia sa cunosc produsele, apreciez colaborarea cu asa oameni competenti si totodata modesti. Sunt extrem de creativi, harnici si livreaza punctual.
    Recomand cu draga inima! Succes mai departe!"
  • client

    Letitia Pescariu - Pescariu Sports & Spa Pescariu Sports & Spa

    quot "Suntem foarte happy cu alegerile noastre, fotoliile si canapele din proiect au fost produse intocmai cum ni s-a promis, iar materialele rezistente la pete se curata asa cum au fost descrise, si se comporta foarte bine, si ne-au fost atinse toate asteptarile. Am recomandat deja de mai multe ori EVOhoreca cunoscutilor nostri."
  • client

    Florin Calinescu - Salon evenimente La Teatru. La Calinescu La Teatru. La Calinescu.

    quot "O echipa de tineri cu o impresionanta intelegere a nevoilor unui client, pe care ii felicit pentru profesionalismul de care au dat dovada. Am primit solutii corecte la nevoile noastre, iar rezultatul final consta intr-o locatie functionala si estetic placuta. Succes!"
  • client

    Bogdan Jilăveanu - Owner TSV Petroliere TSV Petroliere

    quot "Relatia mea cu agentul a fost foarte buna, totul a fost ok. Tot ce mi-a spus ca va face, a si facut. Suntem foarte multumiti de produsele achizitionate.
    As recomanda si altor persoane EVOhoreca si cu siguranta si noi vom apela la serviciile dumneavoastra in viitor. Multumesc!"
  • client

    Mr. Cuffaro - Domaine de Raville - Metz, Franta Domaine de Raville

    quot "Hello Gentlemen and Team EVOhoreca! Thank you for your collaboration when ordering Napoleon chairs. Timely delivery and delivery impeccable. Team listening and always available, quick and effective after-sales service, all solutions are possible with EVOhoreca that I would recommend around me. Thanks again!"
  • client

    Sebastian Baboi - Director Operational Eurest Rom

    quot "Comunicarea cu reprezentatii EVOhoreca este foarte buna, sunt profesionisti si foarte prompti, raspund rapid solicitarilor noastre. Suntem foarte multumiti de felul in care fac recomandari in ceea ce priveste lucrarile solicitate. Tin cont de cerintele noastre, fac recomandari personalizate in functie de necesitatile noastre si bugetele alocate. Livrarea si instalarea produselor a fost executata conform planificarilor facute. Suntem foarte multumiti de serviciile si produsele achizitionate si am recomandat deja compania EVOhoreca colaboratorilor nostri si o vom face de fiecare data cand este cazul."
  • client

    Catalin Toma - Aeroportul International Bucuresti Henri Coanda, Serviciul Achizitii C.N. AEROPORTURI BUCURESTI S.A.

    quot "Avand in vedere promptitudinea si profesionalismul  societatii,  consideram ca am colaborat foarte bine, mereu ati venit cu idei noi si materialele folosite pentru produsele furnizate au o calitate premium. Sper ca pe viitor vom putea colabora la fel de bine si veti pastra  in continuare  un nivel premium al produselor furnizate. Multumim!"
  • client

    Erika Handra - Owner Classville Classville

    quot "Sunteti o echipa de profesionisti, mereu in sprijinul clientilor. M-au ajutat foarte mult recomandarile voastre, in special, pe partea de selectie mobilier. Mobila realizata la comanda de catre firma Dvs este de calitate superioara, accesoriile moderne. Canapelele sunt foarte confortabile, la fel si scaunele. Blaturile de mese foarte rezistente si din material foarte bun. Clientii sunt incantati de mobila, aveti toata lauda lor. A fost o colaborare frumoasa, poate vom avea ocazia sa colaboram si in viitor. Cu siguranta aveti tot sprijinul nostru si va vom recomanda cu placere la toti cunoscutii nostri."
  • client

    Veronica Baciu - Owner Casa Baciu Casa Baciu

    quot "Mi s-a cerut sa raspund la o serie de intrebari pentru a-mi exprima parerea sincera referitoare la modul in care am colaborat cu EVOhoreca. Sincer, as fi scris si fara sa mi se solicite acest lucru, deoarece consider ca este important sa oferi un feedback, mai ales atunci cand este unul pozitiv, deoarece, de cele mai multe ori, il oferim doar atunci cand suntem nemultumiti, uitand sa il oferim si pentru a aprecia munca celor care ne-au ajutat si au fost alaturi de noi pentru a ne concretiza proiectul.
    Referitor la colaborarea cu echipa, am apreciat implicarea si rabdarea lui Robert, modul profesionist in care am comunicat, precum si disponibilitatea aratata. Pe aceasta cale ii multumesc si sper sa colaboram si la urmatoarele proiecte.
    De ce am ales EVOhoreca? Pentru calitatea produselor. Inainte de a achizitiona produsele am contactat mai multe companii, am cerut mostra pentru fiecare produs in parte, iar prin comparatie, scaunele oferite de voi au corespuns nevoilor si exigentelor mele.
    De asemenea, am apreciat ca s-a respectat termenul de livrare, iar surpriza placuta a fost modul in care s-a raspuns la solicitarea mea de a ni se schimba 3 mese, deoarece erau cu mici defecte. Mi s-a raspuns foarte repede, cu precizarea ca mesele vor fi schimbate, procedura fiind extrem de simpla: trimitem mesele cu defect, primim alte mese la schimb.
    Comunicarea cu Robert a reprezentat un mare plus si nu a dus la intarzieri in desfasurarea proiectului nostru.
    Recomand cu incredere colaborarea cu EVOhoreca.
    Va multumesc."
  • client

    Berariu Rares Sextil - Sef birou operational Pensiunea Rubin, Restaurant Apostroph Restaurant Apostroph

    quot "Consultantul de vanzari a fost comunicativ si prompt in ofertare, m-a informat despre materialele utilizate la productia produselor. Livrarea a decurs ok, au ajuns la timp in Sibiu si suntem multumiti de produsele primite. Recomandam EVOhoreca, multumim!"
  • client

    Vlad Butoiu - Director achizitii Ansamble Catering & Services Romania Ansamble Catering & Services Romania

    quot "Cu timpul s-a dezvoltat o relatie bazata pe incredere, incredere in propunerile primite si in implementarea lor. Montajul mobilierului s-a facut fara repros, din punct de vedere al managementului timpului se pot aduce imbunatatiri. Produsele achizitionate sunt conform asteptarilor noastre. Am recomandat deja EVOhoreca."
  • client

    Mircea Enescu - Manager Blue Margarita Blue Margarita

    quot "Am achizionat de curand mobilier de la EVOhoreca pentru o locatie noua in Bucuresti, noul restaurant Blue Margarita. Initial am contactat mai multe firme care livreaza mobilier. Urmare a discutiilor cu reprezentantii firmelor respective am decis ca EVOhoreca e solutia. O mare parte a acestei decizii ii apartine reprezentantului EVOhoreca, dl. Buculescu care a inteles ce doream si care a avut posibilitatea sa ne ofere ceea ce doream. Am avut o relatie foarte buna cu dl Buculescu, am primit consiliere privind mobilierul si ne-am coordonat privind plata mobilierului, livrarea si inchiderea contractului. Desi a fost o mica intarziere a unei parti a mobilierului (5 scaune de bar care au ajuns mai tarziu) asta e de inteles pentru ca livrarea s-a facut in jurul anului nou si cumva a fost anticipata. Dupa 3 saptamani de la deschiderea noii locatii consideram ca am facut o alegere buna privind mobilierul EVOhoreca. Clientii apreciaza calitatea si confortul oferit si in acest fel afacerea noastra merge mult mai bine."
  • client

    Ionut Cazacu - Owner Bistro Lemon Bistro Lemon

    quot "Putem spune ca EVOhoreca a fost un partener extraordinar, de la agentul cu care am colaborat, capacitatea lui de a intelege solicitarile si viziunea noastra pana la calitatea mobilierului. Am creat impreuna atmosfera pe care noi o doream, un local elegant, intim si in acelasi timp plin de culoare. Am reusit cu ajutorul EVOhoreca sa fim diferiti, sa avem curajul sa iesim din tipare. Pentru profesionalism si implicare, va multumim!"
  • client

    Doru Macovei - Managing partner Cofetaria Pralina Cofetaria Pralina

    quot "Sunt foarte multumit de relatia cu agentul de vanzari care a decurs excelent. A fost rapid, profesionist si a facut recomandari potrivite. Livrarea a decurs foarte bine, a fost la timp, iar membrii echipei au fost politicosi. Suntem foarte multumiti de produsele achizitionate, au un raport pret/calitate foarte bun. Cu siguranta voi mai recomanda EVOhoreca."
  • client

    Paul Tomescu- Director general La Strada La Strada

    quot "Am tot vazut pe retelele de socializare proiecte facute in alte locatii de EVOhoreca. Si daca tot ma gandeam sa schimb mobilierul am apelat la serviciile lor. Colaborarea cu ei a fost una foarte buna, agentul de vanzari care s-a ocupat de comanda mea s-a miscat foarte repede, recomandari, filmari, poze, dimensiuni informatii utile privind produsele! Practic intr-o singura zi comanda mea era finalizata. Livrarea produselor in ziua stabilita, produsele ambalate corespunzator, nedeteriorate! Totul a mers ca uns! Sunt multumit de colaborarea cu ei! Recomand cu incredere!"
  • S R

    Sorin Raducanu - Administrator Antoine Events & Restaurant Antoine Events & Restaurant

    quot "In primul rând vreau sa va mulțumesc pentru buna colaborare pe care am avut-o cu EVOhoreca și pentru calitatea produselor achizitionate,mai ales pentru consilierea in alegerea lor oferită cu profesionalism de dl Robert Buculescu. Am fost foarte mulțumit ca am putut sa găsim o tapițerie in ton cu interiorul restaurantului și mai ales ca s-au ajustat picioarele scaunelor pentru o poziție mai buna la masa. După deschiderea restaurantului mulți m-au întrebat de proveniența meselor și mai ales a scaunelor, fapt pentru care v-am recomandat la toți cei interesați. Oricum noi vom mai colabora și in continuare deoarece mai avem destule de achiziționat de la dvs." 
  • client

    Mihaela Ioana Dobre - Complex turistic Platoul Soarelui Straja Cabana Platoul Soarelui

    quot "Relatia dintre noi si agentul a decurs foarte bine, nimic de reprosat! Sunt multumita de achizitie in cea mai mare parte (blaturile mi se pare cam slabe… deja unul este ciobit. Cele vechi, groase, de la Werzalit mi s-au parut mai rezistente :). Da, sunt multumita de produsele achizitionate. Scaunele sunt excelente, mesele ok. Avand in vedere ca am revenit, da, as recomanda EVOhoreca. Va voi contacta si data viitoare cand voi avea nevoie de mobilier horeca."
  • client

    Petrovits - Manager hotel, Isabella Boutique Hotel, Sfântu-Gheorghe, Romania Ágnes Isabella Boutique Hotel

    quot "Sunt foarte multumita de calitatea produselor achizitionate de la EVOhoreca. Agentul de vanzari de la EVOhoreca a fost politicos, a raspuns repede la solicitari, mi-a fost de folos si as mai recomanda oricand altor persoane sa colaboreze cu voi."
  • client

    Muscalu, Director Eddie's Dinner & Donuts Eduard Eddie's Dinner & Donuts

    quot "Recomand cu mare incredere serviciile oferite de EVOhoreca!
    Profesionalism, relatiile cu clientii, atentia la detalii sunt doar cateva caracteristici care o definesc.
    Produsele sunt ireprosabile: calitative si foarte bine lucrate! Recomand oricand EVOhoreca si cu siguranta vom mai colabora si pe viitor!"
     

Suport clienti Luni - Vineri: 08 - 16:30; Sambata - Duminica: Inchis

0728993388 0216670396 info@evohoreca.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!